Informacja dla samorządów zainteresowanych wdrożeniem PRI w ramach 60
W ramach realizacji projektu Podniesienie jakości działania urzędów i usług dla mieszkańców poprzez wdrożenie zaktualizowanej Metody PRI w gminach i powiatach planowane jest wdrożenie etapu analizy PRI w 60 urzędach. Działania te mają posłużyć popularyzacji metody w środowisku administracji samorządowej.
Konferencje upowszechniające mają umożliwić samorządom wstępne zapoznanie się z metodą analizy PRI. Na konferencjach przekazywane są informacje na temat metody oraz niezbędne materiały i narzędzia wraz z instruktarzem dotyczącym zasad stosowania metody PRI.
Samorządy mogą zgłaszać się do uczestnictwa w grupie 60 JST. Jednostki, które zdecydują się na samodzielne wdrożenie etapu analizy PRI w ramach tej grupy otrzymają dodatkowe wsparcie. Partnerzy projektu będą udzielać samorządom wsparcia, w procesie wdrażania metody PRI, w formie konsultacji eksperckich. Konsultacje te w zależności od potrzeb mogą przybrać formę wsparcia telefonicznego, e-mailowego oraz wizyt studyjnych ekspertów w jednostkach (konsultacje w urzędach i na odległość). Dodatkowo samorządy będą mogły korzystać z kursu e-learningowego z zakresu wdrażania metody PRI oraz wykorzystania komputerowej aplikacji analizy PRI.
Dodatkową korzyścią płynącą z uczestnictwa w „60-tce” będzie fakt, iż samorządy te znajdą się jako pierwsze w tworzonej bazie benchmarkingowej.
Regulamin naboru jednostek samorządu terytorialnego - do pobrania
Zakres i zasady wsparcia dla JST - do pobrania
Deklaracja uczestnictwa w projekcie - do pobrania
Formularz zgłoszenia instytucji PEFS - do pobrania
Szczegółowych informacji udziela Michał Żabiński +4812 293 75 65,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|